اخبار روزفناوری

Warhammer 40K Space Marine 2 NVIDIA DLSS 3، پشتیبانی AMD FSR 3 برای رسیدن پس از پرتاب. جزئیات حالت های نمایش کنسول

Warhammer 40K Space Marine 2 NVIDIA DLSS 3، پشتیبانی AMD FSR 3 برای رسیدن پس از پرتاب. جزئیات حالت های نمایش کنسول

Warhammer 40K Space Marine 2 تنها از NVIDIA DLSS 2 و AMD FSR 2 در زمان راه اندازی پشتیبانی می کند، زیرا پشتیبانی از نسخه های جدیدتر هر دو ارتقاء دهنده فقط پس از انتشار ارائه می شود.

در یک پست جدید به‌روزرسانی انجمن آگوست، Focus Entertainment و توسعه دهنده Saber Interactive اطلاعات جدیدی در مورد عرضه بازی خود در ماه آینده بر روی رایانه شخصی و کنسول ها ارائه کردند و تأیید کردند که پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 و AMD FSR 3 تنها پس از عرضه ارائه می شود. ردیابی پرتو و HDR نیز پشتیبانی نخواهند شد، در حالی که پشتیبانی فوق عریض برنامه ریزی شده است، اما تنها پس از راه اندازی، احتمالا تا پایان سپتامبر ارائه خواهد شد. پشتیبانی Steam Deck نیز قرار است تا قبل از پایان سال ارائه شود.

Warhammer 40K Space Marine 2 همچنین دارای حالت‌های نمایش چندگانه در پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری S خواهد بود. حالت کیفی رزولوشن 4K، گیم‌پلی 30 فریم در ثانیه را در PS5 و Xbox Series X ارائه می‌کند، اما تنها رزولوشن 1440p را در سری Xbox ارائه می‌کند. S، در حالی که حالت عملکرد تا 60 فریم در ثانیه گیم پلی با وضوح 1080p ارائه می دهد. در مورد کراس پلی، تأیید شده است که از روز اول بر روی رایانه شخصی و کنسول ها در دسترس خواهد بود، اما حالت جنگ ابدی PvP دارای لابی های جداگانه خواهد بود، بنابراین کراس پلی فقط با دوستان در دسترس خواهد بود.

راه اندازی بازی در 9 سپتامبر تنها آغاز کار خواهد بود، زیرا Saber Interactive قصد دارد از این بازی با محتوا و ویژگی های جدید پشتیبانی کند. به عنوان بخشی از فصل 1، بازی از پشتیبانی فوق عریض فوق الذکر، و همچنین لابی های PvE خصوصی و Sparring Arena برخوردار خواهد شد. محتوای بیشتری در طول فصل 2 اکتبر امسال منتشر خواهد شد، همچنین در فصل های 3 و 4، که اولین سال پشتیبانی پس از راه اندازی.

Warhammer 40K Space Marine 2 در تاریخ 9 سپتامبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در سراسر جهان منتشر می شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا